Topics List Inbox Friends Search Admin Information  
 You are not logged in.   
Username: Password: Register

Your latest Priest purchase
 This Topic was created by [\m/ Metal Maniac \m/] Messages per page: [20] 50 100 
Message display order: [Newest first] Oldest first 
Go to Parent Topic
 


What did YOU last get?






You do not have enough Respect Points to post in this topic.


[hellrider 31038] Sunday, July 19, 2009 10:27:20 PM 
awesome vaillant yeah i am enjoying mine also
  [Show/Hide Quoted Message] (Quoting Message by Vaillant 3.0 from Sunday, July 19, 2009 9:16:30 PM)
[Vaillant 3.0] Sunday, July 19, 2009 10:27:10 PM 
Rent a cargo truck or something! There's only so much I can do with three bikes in my possession!!
  [Show/Hide Quoted Message] (Quoting Message by guidogodoy from Sunday, July 19, 2009 10:23:15 PM)
[spapad] Sunday, July 19, 2009 10:26:38 PM 
It appears that DF's man purse must be flushed down the porta potty, and well, I can get my hands on a truck, (redneck) and if I can film you hooking up the John to be 
towed off, and the resulting security threats that may go with it, I'll drive the truck. HA!!! But you better strap that thing down good!

  [Show/Hide Quoted Message] (Quoting Message by Vaillant 3.0 from Sunday, July 19, 2009 10:22:48 PM)
[hellrider 31038] Sunday, July 19, 2009 10:25:07 PM 
that totally fuc?en suuucccckkkkssss.you should  have made a big seen and said to them wtf you dont have the new live masterpiece from JUDAS PRIEST MASTERS OF ALL METAL what the fuc? kind of store is this
  [Show/Hide Quoted Message] (Quoting Message by Becks from Sunday, July 19, 2009 9:48:05 PM)
[guidogodoy] Sunday, July 19, 2009 10:23:15 PM 
No, people, you are missing the whole point! We gotta move that sucker! Hell if I drive a truck and no way you are putting that thing sideways in my Prius! LOL!!!!!!!!
[Vaillant 3.0] Sunday, July 19, 2009 10:22:48 PM 
HA!!!!!!!!!!!!!! The man-purse will be stuffed along with him... 
  [Show/Hide Quoted Message] (Quoting Message by spapad from Sunday, July 19, 2009 10:16:45 PM)
[Vaillant 3.0] Sunday, July 19, 2009 10:19:50 PM 
Ummm...I'll pump the crap (heh) out of it. Can't drive for shite.
  [Show/Hide Quoted Message] (Quoting Message by guidogodoy from Sunday, July 19, 2009 10:17:32 PM)
[spapad] Sunday, July 19, 2009 10:18:15 PM 
LOL, it would just give Calvin something else to excavate around! LOL
  [Show/Hide Quoted Message] (Quoting Message by guidogodoy from Sunday, July 19, 2009 10:14:30 PM)
[guidogodoy] Sunday, July 19, 2009 10:17:32 PM 
Wonderuful! Next, most important question, you driving or do you know how to pump the crap out of one of those! LOL!!!!

Help me and I swear, you can use it anytime you want!
  [Show/Hide Quoted Message] (Quoting Message by Vaillant 3.0 from Sunday, July 19, 2009 10:15:47 PM)
[spapad] Sunday, July 19, 2009 10:16:45 PM 
Well, I guess Freeze, if he insists on carrying that man purse?! LOL
  [Show/Hide Quoted Message] (Quoting Message by Vaillant 3.0 from Sunday, July 19, 2009 10:12:36 PM)
[Vaillant 3.0] Sunday, July 19, 2009 10:15:47 PM 

MEEEEE!!!!!!!!!!!!


  [Show/Hide Quoted Message] (Quoting Message by guidogodoy from Sunday, July 19, 2009 10:14:30 PM)
[guidogodoy] Sunday, July 19, 2009 10:14:30 PM 
No. Don't get me wrong. A picture won't due. I WANT it! It would look great in my yard!!! Who is with me?!?!?
  [Show/Hide Quoted Message] (Quoting Message by spapad from Sunday, July 19, 2009 10:11:04 PM)
[Vaillant 3.0] Sunday, July 19, 2009 10:12:36 PM 
Yup! That's how I read it. 
Now, which unlucky educator should we stuff into my freezer?
  [Show/Hide Quoted Message] (Quoting Message by spapad from Sunday, July 19, 2009 10:05:54 PM)
[spapad] Sunday, July 19, 2009 10:11:04 PM 
Humm we seem to hit a commedic all time low when we look forward to what a porta potty has printed on it! HA!!
  [Show/Hide Quoted Message] (Quoting Message by Vaillant 3.0 from Sunday, July 19, 2009 10:09:06 PM)
[Vaillant 3.0] Sunday, July 19, 2009 10:09:06 PM 
Awwwww!! That sucks! 

There was only one port-o-potty at the venue I visited yesterday. I'm hoping it won't be the only one on the day of the gig. If the JP port-o-potty does make its appearance in Concord, I'll be sure to get a pic of it.
  [Show/Hide Quoted Message] (Quoting Message by guidogodoy from Sunday, July 19, 2009 10:05:34 PM)
[spapad] Sunday, July 19, 2009 10:05:54 PM 

HA! is that What I said? Too funny! With that talk, I'm feeling like a Mob member! LOL


  [Show/Hide Quoted Message] (Quoting Message by Vaillant 3.0 from Sunday, July 19, 2009 10:03:08 PM)
[guidogodoy] Sunday, July 19, 2009 10:05:34 PM 
Is it spray-painted with Priest? Your latest purchase!

Speaking of which, not a single Priest port o potty in Detroit. Made me sad.   [Show/Hide Quoted Message] (Quoting Message by Vaillant 3.0 from Sunday, July 19, 2009 10:03:08 PM)
Edited at: Sunday, July 19, 2009 10:06:09 PM
[guidogodoy] Sunday, July 19, 2009 10:03:56 PM 
Hmmmm.......Difícil responder cuando no se tiene la más puta idea del comentario dado en respuesta.
  [Show/Hide Quoted Message] (Quoting Message by spapad from Sunday, July 19, 2009 10:00:09 PM)
[Vaillant 3.0] Sunday, July 19, 2009 10:03:08 PM 
Who's freezing the professor? I've got a big enough freezer...(oops!, said too much!!).
  [Show/Hide Quoted Message] (Quoting Message by spapad from Sunday, July 19, 2009 10:00:09 PM)
[spapad] Sunday, July 19, 2009 10:00:09 PM 
Bueno para usted para las garras de cangrejo, vergüenza con usted para refering a congelar el profesor! JA!!
  [Show/Hide Quoted Message] (Quoting Message by guidogodoy from Sunday, July 19, 2009 9:55:08 PM)
<< Previous Message 861 to 880
Messages per page: [20] 50 100 
Message display order: [Newest first] Oldest first 
Page: First ...34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 [44] 45 46 47 48 49 50 51 52 53 ... Last
Next >>